کسب و کار شما محصول‌محور است یا خدمات‌محور؟ یک پلتفرم شبیه دیجی‌کالا یا کافه‌بازار هستید؟ یا یک ارائه‌دهنده سرویس‌های ابری مثل ابرآروان؟ فروشگاه زنجیره‌ای مثل افق کوروش هستید؟ یا یک سازمان ارائه‌دهنده خدمات عمومی مثل شرکت برق؟ مانند پارس‌آنلاین خدمات اینترنت ارائه می‌دهید؟ یا شبیه ایرانسل اپراتور تلفن همراه هستید؟ یک نشریه دیجیتال یا چاپی را مدیریت می‌کنید؟ یا یک سایت اینترنتی را؟
کسب و کار شما هر چه باشد، فینووی بهترین و کامل‌ترین راهکار اتوماسیون و مدیریت فرایندهای مالی را در اختیار شما گذاشته است.
در ادامه ویژگی‌های برجسته فینووی که می‌تواند در هر کسب‌وکاری مؤثر و ارزش‌آفرین باشد را معرفی می‌کنیم.

مدیریت اشتراک کاربران در برنامه‌های فروش

فینووی بر اساس تنظیمات یک برنامه فروش و اشتراک‌های مشتریان در آن برنامه، فاکتورهای مربوط به هر مشتری را صادر می‌کند. بنابراین یکی از مهم‌ترین بخش‌های فرایند فروش، مدیریت اشتراک مشتریان در برنامه‌های فروش شما می‌باشد

featured

اشتراک و پرداخت بر اساس زمان

اگر کاربران، محصول یا خدمات شما را بر اساس زمان اشتراک خریداری می‌کنند، فینووی مدل‌های متنوع و کارآمدی را برای این مدل از کسب و کارها ارائه کرده است. اشتراک سرویس‌های اینترنتی، نشریات دیجیتال یا چاپی، باشگاه‌ها، کلاب‌ها، انجمن‌ها و ... در این گروه قرار دارند

اشتراک و پرداخت به ازای مصرف

با استفاده از قابلیت‌های فینووی، هر کسب و کاری می‌تواند ده‌ها مدل برنامه فروش بر اساس «اشتراک و پرداخت به ازای مصرف» را در اختیار کاربران خود قرار دهد. می‌توانید برای کاربران سقف مصرف هم در نظر بگیرید یا آنها آزاد بگذارید و یا حتی به صورت پلکانی صورتحساب‌ها را صادر کنید

تمدید اشتراک به صورت اتوماتیک

بسیاری از کاربران، با هدف تعاملات ساده‌تر علاقمند به استفاده از قابلیت‌هایی مانند تمدید اتوماتیکِ اشتراک‌ها هستند، تا مجبور نباشند در پایان هر ماه تعداد زیادی از عضویت‌های خود را تمدید کنند. برای مثال تمدید سرویس اینترنت، تمدید اشتراک نشریه، تمدید اشتراک سایت‌هایی که از آن‌ها خدمات می‌گیریم. اگر شما هم به کاربران خود این‌گونه خدمات را ارائه می‌کنید حتماً قابلیت «تمدید اتوماتیک» را به کاربران خود ارائه دهید

اشتراک با قیمت‌های پلکانی

شاید شما هم علاقمند باشید با استفاده از فینووی، قیمت‌گذاری داینامیک بر روی سرویس‌های خود ارائه دهید و بر اساس میزان مصرف و یا زمان مصرف، صورتحساب‌های متفاوتی برای کاربران خود صادر کنید. مثلاً ارائه‌دهندگان خدمات عمومی مانند برق، آب و گاز با روش مشابه مصرف‌کنندگان را به صرفه‌جویی تشویق میکنند، اما شرکت‌های اینترنتی از این روش کاملاً برعکس استفاده میکنند و کاربران خود را به استفاده بیشتر تشویق می‌کنند

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد «مدیریت اشتراک»، بر روی دکمه زیر کلیک فرمایید.

مدیریت کیف پول و پرداخت‌ها
Wallet as a Service

پرداخت اتوماتیک
پرداخت اتوماتیک

یکی از جذاب‌ترین امکانات فینووی «پرداخت اتوماتیک» یا همان «Direct Debit» است. شما می‌توانید بر اساس درخواست کاربران، برخی از صورتحساب‌های آن‌ها را به صورت اتوماتیک و از طریق کیف پول کاربر، پرداخت نمایید تا مانع از اختلال در سرویس‌دهی به کاربران شوید.

بیشتر بخوانید

تسهیم
تسهیم

در چند سال اخیر کسب و کارهای پلتفرمی رواج بیشتری پیدا کرده‌اند و یکی از نیازمندی‌های این مدل از بیزنس‌ها، اتوماسیون کردن تقسیم درآمد میان ذینفعان یا همان «تسهیم» است. فینووی با ارائه «تسهیم اتوماتیک»، یکی از چالش‌های اساسی شما را حل کرده است.

بیشتر بخوانید

ریفاند
ریفاند

در هر کسب و کاری، درخواست عودت کالا، لغو خدمات و بازپرداخت وجه، اجتناب ناپذیر است و اگر شما به این موضوع فکر نکرده باشید، قطعاً با چالش مواجه خواهید شد. فینووی با پشتیبانی از «ریفاند اتوماتیک»، مزیت مهم و کارآمدی را به بیزنس شما اضافه می‌کند.

بیشتر بخوانید

چند ارزی
چند ارزی

فینووی با پشتیبانی از ارزهای رایج، مسیر حضور کسب و کارها در بازارهای بین‌المللی را هموار می‌کند. همواره یکی از چالش‌های استارتاپ‌ها و کسب و کارهای ایرانی برای ارائه خدمات به بازار کشورهای دیگر، پشتیبانی از ارزهای محبوب در کنار ریال است که فینووی این مشکل را حل کرده.

بیشتر بخوانید

قابلیت‌ها و امکانات مدیریتی

قابلیت‌ها و امکانات مدیریتی

در این بخش، 6 قابلیت مهم و کاربردی فینووی را معرفی می‌کنیم. یکی از کلیدی‌ترین امکانات ارائه شده در فینووی «کاتالوگ» نام دارد. شما می‌توانید تمام محصولات و خدمات قابل فروش خود را در کاتالوگ ثبت کرده و برای آن‌ها یک یا چندین برنامه فروش تعریف کنید. انواع مختلف برنامه‌های فروش مانند «پرداخت به ازای مصرف»، برنامه‌های فروش اشتراکی، فروش یکبار پرداخت و ... در کاتالوگ فینووی پشتیبانی می‌شوند.
قابلیت‌هایی مانند تسهیم، ریفاند، تخفیف و بسیاری از امکانات دیگر نیز از طریق «کاتالوگ» در دسترس شما هستند.
برای آشنایی با هر یک از قابلیت‌های معرفی شده در این بخش بر روی لینک «اطلاعات بیشتر» کلیک کنید.

طراحی و تنظیم کاتالوگ

ثبت محصولات و خدمات، برنامه‌ها و سیاست‌های فروش و بسیاری تنظیمات دیگر در کاتالوگ انجام می‌شوند.
اطلاعات بیشتر

مدیریت یوزرها

شما می‌توانید تعدادی یوزر جهت دسترسی به APIهای فینووی تعریف کنید.
اطلاعات بیشتر

مدیریت مشتریان

برای هر یک از مشتریان خود حداقل یک اکانت و یک ولت بسازید.
اطلاعات بیشتر

ثبت مصرف مشتریان

اگر از برنامه فروش «پرداخت به ازای مصرف» استفاده می‌کنید، باید مصرف مشتریان را گزارش کنید.
اطلاعات بیشتر

ارائه گزارش‌های متنوع

فینووی با هدف کمک به بهبود کسب‌وکار شما، گزارش‌های کاربردی ارائه می‌دهد.
اطلاعات بیشتر

ملاحظات امنیتی

تلاش تیم فنی فینووی، همواره در جهت ارتقاء سطح امنیتی سرویس بوده تا شما با آرامش خاطر از آن استفاده کنید.
اطلاعات بیشتر

نوتیفیکیشن‌ها و گزارش‌ها

ارسال نوتیفیکیشن‌های کاربردی را می‌توان یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های فینووی به شمار آورد. شما با دریافت نوتیفیکیشن‌ها، اقدامات خود در قبال کاربران را می‌توانید برنامه‌ریزی کنید. برای مثال با دریافت نوتیفیکیشنِ مربوط به صفر شدن کیف پولِ یکی از کاربران، می‌توانید ارائه سرویس به او را متوقف کرده و از طریق ایمیل و یا پیامک به او هشدار دهید تا حساب خود را شارژ کند. و یا با دریافت نوتیفیکیشنِ مربوط به اتمام حجم اینترنت یک کاربر، به او اطلاع دهید که حجم بسته او به پایان رسیده و مصرف مازادش با نرخ آزاد محاسبه خواهد شد.
در حال حاضر برای وضعیت کیف پول، میزان مصرف، وضعیت اشتراک، صورتحساب و پرداخت‌ها نوتیفیکیشن ارسال می‌شود.

نوتیفیکیشن کیف پول

با تنظیمات مربوطه، فینووی تغییر در کیف پول مشتری را در چندین مرحله به شما اطلاع خواهد داد.

بیشتر بدانید
نوتیفیکیشن اشتراک

برای عضویت هر کاربر در برنامه‌های فروش، لغو و یا پایان عضویت نوتیفیکیشن ارسال می‌شود.

بیشتر بدانید
نوتیفیکیشن مصرف

فینووی بر اساس وضعیت مصرف کاربران، جهت اطلاع به شما، نوتیفیکیشن‌های کاربردی ارسال می‌کند.

بیشتر بدانید
نوتیفیکیشن صورتحساب

این مورد یکی از مهم‌ترین نوتیفیکیشن‌ها است تا مشتریان به موقع اقدام به پرداخت کنند.

بیشتر بدانید

پشتیبانی از مالتی‌تننت

فروشگاه‌های زنجیره‌ای، هولدینگ‌های بزرگ، شرکت‌هایی که شعب زیادی دارند، سایت‌های پلتفرمی با استفاده از قابلیت مالتی‌تننت می‌توانند فرایندهای مالی چندین شرکت را به سادگی از طریق فینووی مدیریت کنند. با این حساب، دیگر نیازی به خرید چندباره یک نرم‌افزار و یا تهیه چندین اکانت از یک سایت نخواهید داشت.

اطلاعات بیشتر

بیشتر از نیاز شما را فراهم کرده‌ایم

فینووی با شناخت کامل از نیازمندی‌های مالی یک کسب و کار، محصولی کامل را به صورت ابری در اختیار شما قرار می‌دهد و علاوه بر این، به مواردی مانند امنیت اطلاعات، کیفیت سرویس، مقیاس‌پذیری بالا، تحمل خطا و پشتیبانی از مشتریان توجه ویژه داشته است.

همین حالا شروع کنید!