ساده‌تر از همیشه

مدل‌های قیمت‌گذاری خلاقانه خود را ساده‌تر از همیشه در فینووی تعریف کنید. مدل‌هایی که منحصر به شما و کسب‌وکار شما هستند نیز به سادگی در فینووی قابل پیاده‌سازی می‌باشند.

از مدل تجاری منحصر به فرد خود بیشترین درآمد را کسب کنید

با استفاده از قابلیت‌های فینووی، برنامه‌های فروش خود را بر اساس نیازمندی‌های کسب‌وکارتان طراحی و اجرا کنید. قیمت‌گذاری قوی‌ترین اهرم برای هدایت یک کسب‌وکار به سوی سودآوری و یا تحمیل ضرر و زیان به آن است. با اتخاذ بهترین استراتژی‌ها و تاکتیک‌های قیمت‌گذاری، کسب‌وکار خود را به سوی موفقیت و سودآوری رهنمون سازید.

ارزش را هم به مشتری نشان دهید
در قیمت‌گذاری علاوه بر هزینه، ارزشی که برای مشتری ایجاد می‌کنید را هم نمایش دهید.
با استفاده از قابلیت‌های فینووی می‌توانید به سادگی و به سرعت مدل‌های مختلف قیمت‌گذاری را برای محصولات و خدمات خود اجرا کرده و یا مدل‌های قیمت‌گذاری محصولات قبلی را تغییر دهید.
قیمت‌گذاری را عادلانه انجام دهید
همواره سعی داشته باشید که قیمت‌گذاری شما غیرعادلانه نباشد.
همانطور که خلاقیت در قیمت‌گذاری محصولات و خدمات کسب‌وکار شما می‌تواند در جذب مشتری و افزایش نرخ وفاداری مشتریان تأثیر مثبت داشته باشد، قیمت‌گذاری ناعادلانه هم می‌تواند به سادگی باعث از دست رفتن اعتماد مشتری و تحمیل ضرر و زیان به کسب‌وکار شما شود.

استراتژی‌های خلاقانه و نوآورانه در قیمت‌گذاری داشته باشید

در برخی مواقع، کسب‌وکار با قیمت‌گذاری ساده کار خود را پیش می‌برد. قیمت‌گذاری‌های ثابت برای اشتراک‌های ماهانه و یا محاسبه صورتحساب بر اساس مصرف مشتری نمونه‌هایی از قیمت‌گذاری‌های سر راست هستند. اما در مواقعی شاید شما نیاز داشته باشید کمی خلاق‌تر و جذاب‌تر عمل کنید. مثلاً قیمت‌گذاری ترکیبی و یا قیمت‌گذاری بر اساس یک فرمول اختصاصی داشته باشید. فینووی این امکان را برای شما فراهم کرده تا قیمت‌گذاری داینامیک مبتنی بر عملگرهای ریاضی یا عملگرهای منطقی داشته باشید و این مدل به شما امکان می‌دهد تا بیشترین درآمد را از خدمات و محصولات خود کسب کنید.

قیمت‌گذاری مبتنی بر فرمول

نوع محصولات و یا خدمات شما می‌تواند به گونه‌ای باشد که صدور صورتحساب‌ها بر اساس فرمول‌های مشخص صورت گیرد.

برای مثال یک شرکت پستی را در نظر بگیرید که به منظور ارسال هر کالا، پارامترهایی مانند ورن، حجم و مسافتی که برای انتقال کالا باید طی شود را محاسبه می‌کند تا هزینه ارسال هر کالا را به مشتری اعلام کند.

بنابراین شرکت‌های پستی باید از یک فرمول مشخص برای صدور صورتحساب استفاده کنند.

ما این امکان را فراهم کرده‌ایم تا شما بتوانید با ثبت فرمول‌های اختصاصی خود، کل فرایند صدور صورتحساب، صدور فاکتور و ارائه گزارش‌های مالی را از طریق فینووی انجام دهید.

قیمت‌گذاری مبتنی بر زمان

در برخی از کسب‌وکارها ساعت‌های خاصی از شبانه‌روز و یا تاریخ‌های خاصی از سال، اهمیت بیشتری دارند و در این بازه‌ها مشتریان بیشتری از خدمات یا محصولات آن‌ها استفاده می‌کنند.

برای مثال، صنعت گردشگری در ایام تعطیلات، استریمینگ موسیقی یا سرویس درخواست تاکسی در ساعات بعدازظهر و شرکت برق در فصل گرم سال مشتریان بسیار بیشتری دارند. بنابراین در مدل‌های قیمت‌گذاری خود این موضوع را در نظر می‌گیرند و در زمان‌های پیک مصرف، هزینه بیشتری از مشتریان دریافت می‌کنند.

با استفاده از قابلیت‌های فینووی، کسب‌وکارهایی که بخواهند ساعات و یا روزهای خاصی را در مدل قیمت‌گذاری خود در نظر بگیرند، به سادگی می‌توانند آن را انجام داده و مدل خلاقانه‌تری را پیش روی مشتریان خود قرار دهند.

قیمت‌گذاری مبتنی بر تقاضا

یکی از مدل‌های جذاب قیمت‌گذاری، تطبیق قیمت‌ها با میزان تقاضا از سوی مشتریان است. اجرای این مدل‌ها گرچه از سوی کسب‌وکارها قابل انجام می‌باشد، اما هزینه و زمان زیادی را هم از شما صرف می‌کند. ما در فینووی تمام این قابلیت‌ها را به سادگی و با سرعت در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهیم.

یک شرکت هواپیمایی را فرض کنید که فروش صندلی‌های خود را 3 ماه قبل از هر پرواز آغاز می‌کند. با توجه به اینکه در این بازه زمانی تقاضا برای خرید بلیط زیاد نیست، صندلی‌ها با نصف قیمت به فروش می‌روند. اما در بازه زمانی نزدیک پرواز و با توجه به اینکه همه‌ی صندلی‌های پرواز به سرعت یا به کندی در حال فروش است، قیمت می‌تواند متفاوت باشد.

همین مدل از قیمت‌گذاری، در خصوص فروش جای پارک خودرو نیز صادق است. در زمان‌هایی که جای پارک به وفور یافت می‌شود، قیمت پایین‌تر و در زمان‌هایی که جای پارک به سختی یافت شود، قیمت‌ها بالاتر خواهند بود.

قیمت‌گذاری مبتنی بر رویداد

این مدل قیمت‌گذاری که یکی از جدیدترین روش‌ها محسوب می‌شود برای اولین بار توسط شرکت‌های بزرگی مانند آمازون در پروژه AWS و همینطور شرکت توئیلو مورد استفاده قرار گرفت.

صدور صورتحساب مبتنی بر رویداد به شما امکان می‌دهد تا توسط جریان‌های داده و آنالیتیکس در لحظه (Real-Time) صورتحساب‌های چند بعدی صادر کنید. این آینده قیمت‌گذاری مبتنی بر ارزش است. این نوع از صورتحساب در صنعت سرویس‌های ابری (SaaS) پیشرو است.

در این مدل از صدور صورتحساب، همه چیز به صورت Real-Time بوده و استریم‌های دیتا بر اساس Eventهای مشخصی که رخ می‌دهند تشکیل شده و صورتحساب صادر می‌شود.

برای مثال، یک صورتحساب می‌تواند در زمان ارسال شدن یک پیامک صادر شود، یا در زمان پایان یافتن یک پروژه توسط فریلنسری مربوطه. حتی می‌توان در زمان اجرای پروژه توسط یک فریلنسر 4 مرحله برای صدور صورتحساب در نظر گرفت تا پس از پایان هر مرحله یک صورتحساب صادر شود.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است