فرهنگ سازمانی در عصر دانش

شرکت ما، از ساختار سازمانی flatness الگوبرداری کرده و پایبندی ویژه ای به مفاهیم Openness، نوآوری و خلاقیت دارد. هوشمندی با تأکید بر تعالی، کارآفرینی سازمانی، تمرکز بر تجربه، عملیات و در نهایت القای حس حضور در یک شرکت کوچک خانوادگی مواردی هستند که فرهنگ سازمانی ما را می­‌سازند. توجه به 7 محور زیر، در نهادینه کردن این فرهنگ سازمانی به ما کمک کرده است:

  • به ارزش‌ها پایبند هستیم
    • ارزش‌های شرکت همان مواردی هستند که در کیفیت کار و رفتار و مهارت همکاران‌مان متبلور است. قضاوت، ارتباطات، تأثیرگذاری، کنجکاوی، نوآوری، شهامت، شور، صداقت، فروتنی، ایمنی ده ویژگی ارزشمند همکاران ما در شرکت هستند.
  • کارایی بالا
    • محیط کاری عالی، همکاران برجسته و شاخص. مدیران شرکت موظفند با دقت و ظرافت استخدام کنند، ارتقا  دهند و قطع همکاری کنند به طوری که در همه واحدها ستاره داشته باشیم.
  • آزادی و مسئولیت
    • افراد مسئول در آزادی رشد می‌کنند و شایسته داشتن آزادی هستند. خود جوش، خودآگاه، خود نظم، خود پیشرفت، رفتار رهبر گونه، همه از ویژگی‌های همکاران ما هستند.
  • زمینه‌سازی، نه کنترل
    • اگر می‌خواهید یک کشتی بسازید به جای تقسیم وظایف و تشویق انسان‌ها به آوردن ابزار و جستجوی چوب، اشتیاق پهنه‌ی نامحدود اقیانوس را در دل آن‌ها زنده کنید.
  • بسیار هم سو، ولی مستقل
    • استراتژی و اهداف واضح هستند و تعامل بین بخش‌ها بر استراتژی و اهداف به جای تاکتیک‌ها تمرکز دارد.
  • پرداخت حقوق بر اساس شاخص کلیدی عملکرد
    • پرداخت بر اساس شاخص کلیدی عملکرد، و مشارکت در کسب‌وکار، اساس فرهنگ کارایی بالا است.
  • ترقی و پیشرفت
    • در شرکت، ما همواره تلاش می‌کنیم که به طور مداوم موقعیت رشد را برای همکاران با فراهم کردن محیطی مملو از  استعدادهای عالی فراهم کنیم.