Logo-Fa-1
Logo-En-2

لوگو:
در طراحی لوگو از المان‌های مرتبط با عملکرد «فینووی» استفاده شده است. کیف پول، سرعت، صورتحساب که از رنگ طلایی برای نمایش آن استفاده شده و در نهایت پول، المان‌هایی هستند که به سادگی کارکرد «فینووی» را به مخاطب نمایش می‌دهند. فرم‌های مفهومی به کار رفته در طراحی لوگو به صورت زیر هستند.

رنگ‌های اصلی:
دو رنگ اصلی سبز و طلایی به صورت زیر، در هویت بصری «فینووی» استفاده شده‌اند. مفهوم رنگ سبز، برگرفته از زندگی، جوشش و زایندگی است و رنگ طلایی هم با هدف انتقال مفاهیم مرتبط با خلق ارزش در هویت بصری «فینووی» استفاده شده است.

رنگ‌های ثانویه:
با توجه به ضرورت استفاده از رنگ‌های ثانویه در تولیدات بصری و گرافیکی از 2 رنگ سبز تیره و نارنجی به صورت زیر استفاده می‌شود.

فونت انگلیسی: Calibri

فونت فارسی:
تیتر (نازنین 16 ضخیم)
متن (نازنین 12 نازک)